תקנון אתר
לפני הכל, חשוב לי שתשמח ותהני מההזמנה שלך! במידה ומשהו הגיע שלא לשביעות רצונך אשמח לשמוע ולטפל במה שאפשר. במקביל, מונחים כאן תנאי החלפות והחזרות.
התנאים הינם בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981.
רכישות אשראי באתר מותרות מגיל 18 ומעלה.
יש לציין כי האתר או מי מטעמו לא יהיו אחראים לנזק ישר או עקיף שיגרם כתוצאה משירות בשירות או במוצר אשר נרכש באתר.
משלוחים
חברת המשלוחים הנוכחית איתה אני עובדת היא צ'יטה. מחיר משלוח עד הבית הינו 35 שח ומשלוח לנקודת איסוף 25 שח.
ההזמנות ייארזו בכל יום ראשון ויועברו יום למחרת לחברת המשלוחים. מדיניות האספקה של ציטה מפורטת באתר שלהם. לרוב, המשלוחים יגיעו לכתובת לנקודת האיסוף / לבית הלקוחה תוך 4 ימי עסקים ועד 14 ימי עסקים. חשוב לציין שבעקבות המצב הביטחוני משלוחים עלולים להתעכב.
אין באפשרותי לקחת אחריות על עיכובים מצד חברת המשלוחים, אך במקרה של אי שביעות רצון משירות המשלוח אשמח לשמוע ממך כדי לנסות לשפר את המצב.
איסוף משלוח
בהתאם להסכם עם חברת המשלוחים, משלוחים לנקודת איסוף צריכים להיאסף תוך 5 ימי עסקים מרגע הגעתם לנקודה.
משלוחים שלא נאספים בזמן הזה ומוחזרים לחנות גוררים קנס מחברת המשלוחים, ולכן הזמנה שלא תיאסף בזמן תבוטל אוטומטית ע"י האתר ויבוצע החזר על סכום ההזמנה בקיזוז 60 ש"ח לכיסוי דמי המשלוח והקנס על ההחזרה.
במקרה של חוסר יכולת לאסוף את ההזמנה בזמן יש ליצור קשר באופן מיידי עם חברת המשלוחים ואיתי ולעדכן על המצב כדי להימנע מהחזרת המשלוח.
איסוף עצמי
במידה ובחרת באתר באופציה של איסוף עצמי, תישלח לך הודעה לנייד עם פרטי הכתובת לאיסוף מביתי בשדרות. יש לאסוף את ההזמנה תוך שבוע ימים. במידה ויעבור שבוע וההזמנה לא תיאסף הפריטים יעלו מחדש לאתר באופן אוטומטי. בכל מקרה של עיכוב יש ליצור איתי קשר דרך האתר ולעדכן.
החזרות
*כיון שמדובר בבגדי יד 2 אין אפשרות להחזיר פריטים לאחר רכישתם.* במקרה של בגדים ללא תווית עם מידה תצוין באתר מידה אופציונאלית מתוך הערכה משוערת בלבד. במידה והמידה אינה תואמת את ההשערה שנכתבה באתר יש ליצור קשר עד שבוע מיום קבלת ההזמנה וינתן החזר מלא עבור הפריט.
ביטול הזמנה
ביטול עיסקה יתבצע לפי חוק הגנת הצרכן, התשמ"א 1981. ניתן יהיה לבטל עיסקה תוך 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה באתר. על מנת לבטל יש להשאיר פניה דרך האתר בעמוד צור קשר ונדאג לחזור ללקוחה תוך 3 ימי עסקים לביטול הזמנה וקבלת זיכוי.
ביטולים עקב פגם – אחריות המוצר
אני משתדלת ככל האפשר לתאר את הפריטים באתר בצורה המדויקת ביותר ולספק אותם במצב מעולה. במידה ופריט הגיע עם פגם כמו כתם או קרע שאינו ניתן ללבישה, יתקבל החזר כספי מלא עבורו לאחר שאקבל תמונות של הפגם עד שבוע מיום קבלת ההזמנה ועד שבועיים מיום ביצוע ההזמנה באתר.
יש לשים לב כי המקרים הבאים לא יזכו בביטול:
- הבדל בין צבעי הפריטים בתמונות באתר ובין צבעי הפריטים במציאות: המצלמה שלנו והמסך שלך עלולים לשחזר צבעים באופן לא מדויק.
- הימצאות פגמים בפריט שהופיעו בתיאורו באתר בעת הרכישה.
- חוסר התאמה בין מידות הפריט בפועל למידות הרשומות על תווית הפריט: הפריטים שלנו מגיעים מיצרנים שונים, מזמנים שונים וממדינות שונות. לכן, המידות הרשומות על הפריט עלולות לא להתאים למידות שאנחנו רגילים אליהן. אם סיפקנו מידות מפורטות על הפריט אנחנו ממליצים להתייחס אליהן, וניתן תמיד ליצור עמנו קשר כדי לבקש עוד מידע על פריט.
מדיניות פרטיות.
- החברה מתחייבת לשמור על פרטיות המשתמשים ולא להעביר את פרטיהם לצד ג' ללא הסכמתם.
- הנתונים שייאספו ישמשו לצורכי מתן שירות, שיפור חוויית המשתמש, ושליחת עדכונים ומבצעים במידה והלקוח הסכים לכך.
- האתר מאובטח באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, אך אין באפשרות החברה להבטיח הגנה מוחלטת מפני חדירות למערכות האתר.
המשתמש מסכים כי החברה תשתמש במידע שנמסר לצורך מתן שירותים, כולל ניתוח מידע ושיפור חוויית הלקוח.
נגישות לבעלי מוגבלויות.
- החברה מחויבת לספק חוויית שימוש נוחה לכלל הלקוחות, לרבות בעלי מוגבלויות.
- האתר הונגש בהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, והותאם למשתמשים עם לקויות ראייה, שמיעה וניידות.
- במידה ומשתמש נתקל בקושי בגלישה באתר, ניתן לפנות לשירות הלקוחות לקבלת סיוע או ביצוע הזמנה טלפונית.